23 Mart 2017 Perşembe

homini de gırtlak pufidi kandil tumba yatak

 Acaba akşama kadar evde otursam ne yaparım... İnanın bunun cevabını hiç bilmiyorum ama en kesin  "bişiy yaparım ben bunla ki" dediğim bir sürü  şeylerle ağzına kadar dolup taşardı.

Anlayamıyorum bu kadar mı işe yaramayan patatesler haline geldik, resmen haberlerde üreten kadınlarla ilgili birşey izleyince gözlerim yaşarıyor. Kusura bakmayın ben böyle büyüdüm , mizacım böyle üret arkadaşım .Birini sevindir ,sen sevin... Ama öyle dantel yapalım eve koyalım demiyorum.
Şuan resmen kendimle çeliştim : "dantel üretimden sayılmıyor mu yani?" Sayılıyor. Ama o böyle işini de almış gelmiş gün teyzesi gibi hissettiriyor.


Ben küçükken günler olurdu annem beni de götürürdü.Allahım ne yiyecekler of of kek börek sevgimin yegane temeli budur yani.Hala vardır bu aktivite, sadece bizler yani çalışan bayanlar katılamıyor okadar. Sözüm güne katılıp evde oturan ablalarıma annelerime lütfen üretin. oturmayın öyle boş boş. Üretin. Akşama kadar zaman mı var da demeyin haberlerinizi alıyorum akşama kadar tarz-stil-evlilik bişeylerini izliyorsunuz. İzlemeyin. Çocuklarınızın telefon karşısında oturup kek yiyen anneye değil üreten örnek olan anneye ihtiyacı var...

 Bez bebek şablon ve tasarımları için tıklamanızı rica edeceğim.Otururken üretebileceğiniz bir sürü şablon var ki şablona ne gerek var gelin ben size çiziveririm...  "Bez Bebek"

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler