10 Şubat 2013 Pazar

Uçmak gibi...

Heyy geçen gün benim doğum günümdü ve öyle güzel telefonlar,mesaj ve tebrikler aldım ki tarifi mümkün değil :) Bir de çok güzel bir doğum günü pastam oldu ki fotoğraflarını bana yolladıklarında buraya onu da eklemek istiyorum :) Malesef benim telefonumun şarjı bittiği için ben fotoğraf çekemedim :( Napalım biraz bekliyeceğiz :)

Hayatıma öyle  güzel arkadaşlar eklemişim ki, hepsi de iyiki varlar ve umarım nice yıllarda hep var olurlar...

 Buarada linkteki animasyonu es geçmeyin: PAPERMAN

Rastgele olarak karşılaştığım"margheritapremurosoyu sizin de beğeneceğinizi umuyorum...




Dip not: Hayatınızda hiçbirşeyi ertelemeyin...

İşte pastammmm  YUPPİİİİİİ :D

2 yorum:

büro mobilyaları dedi ki...

Güzel bir paylaşım olmuş.Teşekkürler.

ofis mobilyaları dedi ki...

Güzel bir paylaşım olmuş.Teşekkürler.

merak ettim diyenler