13 Kasım 2012 Salı

Bu salonda işkence var



Buaralar bayağ bir link biriktirmişim ve paylaşmanın zamanı gelmiş. Paylaşırken bir yandan da size iyi,kötü,çirkin şeyler anlatayım hayatımdan :)
Yukarıda görmüş olduğunuz linki muhtemelen daha önce de paylaşmıştım ama bazen böyle güzel tekrarların kötü bir yanı yoktur değil mi? Malesefki blog sahibi 2011den bu yana herhangi bir paylaşımda bulunmamış -çok üzücü- bu yüzden bunlar elimizde kalan son görseller :) sayfa sayfa inceleyin.Bence oldukça ilham verici:)

Bu seferki sadece link.Biraz tüyo içeriyor diyebiliriz.Beyaz polimer kilin nasıl temiz tutulacağı, nasıl pişirilmesi gerektiği hakkında bilgileri bu linkten bulabilirsiniz. 



Önce tanıtım sonra reklam :)
Olayımız şu: Tibek öküzü kürkü. Bu malzemeyi Türkiyede bulunmuyor falan diye öyle göz ardı ediyordum. Ama bir yandanda yapılmış güzel modeller üzerinde ahh ahh modunda takip etmekteydim . Sonra bir gün KİLPİ dediki ben biryerden Tibet Öküzü Kürkü buldum sen de ister misin? Körün istediği bir göz allah verdi iki göz:) Önce şaşırdım  yaeee burası türkiye nerden buldun ki onu falan derken :) Dün kargo ile almış oldum ilk kürkü. Yumuşacık süper birşey. Hani belki siz de almak isterseniz Kilpi'de daha çok varmış :)



Koreli süper insan :)şimdi bu polimer kil'e hayranlık duymuyor değilim hani tam el atmadım ama onu da yapıcam.Yani böyle süper görsel ilham kaynakları ile merakım tavan yapıyor yahuu :)Bu yukarıdaki kitap ayıracı wauwwww wauuwww wauww dedirtiyor :)

Gelelim başlığımıza: 
Bir zamanlar latin dansları için kursa gittim, sonra pilatese gittim ve şimdi de bir spor salonuna yazıldım.Aletli koşu bantlı falan... Buarada salon karışık bir yanda halter bir yanda koşu bantları.Gülünce neden gülüyorsun oluyor ama bana komik geliyor.Bu vücud geliştirme olayını ilk defa bu kadar yakından izliyorum ve kişiler bağırış çığrışlar içinde o halterleri kaldırırken çıkan bu seslerin hem motivasyon sağladığını hem de o anki kasılmayı desteklediğine inanmak istiyorum. Öyle yüz ifadeleri çarpıyorki gözüme aman tanrım adamın etinden et koparıyorlar sanki bırak bırak bi soluklan yaa bi nefes al abicim diyesim geliyor :) Bu yüzden bugün başlığımız böyle : "Bu salonda işkence var ..." 



6 yorum:

sıyırtık dedi ki...

Yok yok o salonda işkence yok:))Her salondakı manzara aynıdır zaten.Kilolarından sıkılan insanlar,''sadece göbeğim var orası gitsin diyenler'',''sen çok göbeklendin git spora erit diyen kadınların kocaları,''artık şişmenin kaslanmanın zamanı geldi''diyenler:))Ne ararsan var.Ben''sadece göbek var onu eriteyim ve artık kaslanmanın zamanı geldi diyenlerın karışımındanım:))gerçekten spor lazım.belirli bır yastan sonra kesınlıkle yapmak gerekıyor.Senın salonda bayağa ses cıkıyor sanırım bızde fazla ses yok:)

HAMZA AKIN dedi ki...

"ıppsss, ıpssss" sesleri artık ensende, kurtulamazsın :) şehirli nevrotik insanlarının çığlıkları onlar :)

funda baltaci dedi ki...

Sıyırtık; haltercilerden birine kaç kilo kaldırıyorsun diye sordum cevap: 100kg olunca sustum, varsın inletsinler salonu adam 100 kilo kaldırıyor yahuuu :)

funda baltaci dedi ki...

Hamza, ıppps ıpps sesi değil bildiğin yahh, haytt huytt gibi hecesel sesler çıkıyor :)

sıyırtık dedi ki...

100 Kg kaldırıyorsa yarışmaya falan hazırlanıyordur belki:)Bana göre yarışmaya hazırlanmıyorsan o kadar kastırmaya gerek yok.Bir de zaten o kadar ağırlık kaldırıyorsa büyük ihtimalle steroid kullanıyordur yani iğne.Vur iğneyi hemen şiş:)ama ileride karaciğer,böbrek iflas eder tabi ve başka problemler.Birşey kullanılacaksa supplement tek çözüm.

funda baltaci dedi ki...

Bakış açısı hiç bir fikrim yok, ama spor okulunda okuyormuş, öyle iğneli stereodli bir hali de yok:) sadece azimli diyelim boşver:)

merak ettim diyenler