28 Eylül 2012 Cuma

Mr.E'nin Objektifinden Altın Sarı


 Ve sonunda gözlerimin nerdeyse kör olmasına, ellerimde de parkinson başlamasına yol açan detaylarıyla Romira :) Bundan diyebilirimki 13 sene önce çok uğraşarak kendimce çok güzel bir karakalem portre hazırlamıştım ki o son karakalem çalışmam olmuştu. Nedeni ise detaylarda boğulurken ellerimin titremesi,aşırı yorgunluk baş dönmesi ve mide bulantısıydı. Ben de dedimki madem bu kadar kendimi kaybediyorum bir daha yapmam olur biter:) Şimdi kuklaların detaylarıyla uğraşırken yine ellerim titriyor.... ama sonucu görmek çok keyifli oluyormuş ki zaman yaratıp bir yenisine başlamak çok eğlenceli olacak :)
Yine bu güzel resimleri çeken arkadaşım "Yüksek Adam"  Mr.E'ye çok teşekkür ediyorum.








11 yorum:

Mr.E dedi ki...

Post formatında ne güzel olmuş :)

funda baltaci dedi ki...

Ben de çok sevdim yaaa:)

Unknown dedi ki...

waw süper yyenilerini bekliyelim mi

funda baltaci dedi ki...

Yenileri için biraz zaman var ama nezaman onu ben de bilmiyorum :)

Adsız dedi ki...

Harika cnm canli gormek de super detaylar harika

Kilpi dedi ki...

Harika olmuş cidden, ellerine sağlık ^^ Fotoğrafı çekenin de ellerine sağlık tabii ^^

Bu arada takma kirpik gayet güzel durmuş yahu, ben çok büyük olur da kötü durur mu diye düşünüyordum ama süper olmuş ^^ Boşu boşuna 6 mm'lik bebek kirpiği getirtmişim eheh :P

gps87 dedi ki...

ne kadar muhteşem olmuş ya emeğine sağlık valla fotoğraflar süper her detayı görüyoruz vallla

funda baltaci dedi ki...

Kilpi; kirpikleri biraz kısaltıyorum yoksa onlar 2-3 mm daha uzunlar. Ama fotolara bakınca acaba iki kat mı kullansaydım diye bir düşünmedim değil:) Birara yurtdışından malzemeleri nasıl aldığını konuşalım olur mu? Ben de bir denemek istiyorum.

funda baltaci dedi ki...

Gülsüm; çok teşekkürler:)

Marifetli Cadı dedi ki...

wawwww ne güzel bir blog buldum bennnn, takibinizdeyim ;D

funda baltaci dedi ki...

Hoşgeldiniz :)

merak ettim diyenler