8 Mayıs 2012 Salı

Uyuma dünya



Buaralar sosyal sorumluluk olaylarına takılmış durumdayım. Geçen gün televizyon izlerken yukarıda gördüğünüz reklam ile karşılaştım ve izlerken kafamdan geçen film şeridi "Dünyadaki kirlilik ,karbon salınımları , üretilen her malzeme ile yok olan bir dünya" imgelerini içeriyordu ama malesefki beklediğim sona ulaşmadı. Reklamın sonunda gördüğünüz üzere yaşasın elektrikli arabalar konsepti ile konuyu bağlamışlar. Ama söylemedikleri şeyler var : Günümüz Türkiye koşullarında günden güne gelen elektrik zamları, çevreyi yok eden HESler, güvenilirliğine kuşku ile yaklaştığım termik santraller ve adım adım yaklaştığımız bir çöküş. Afedersiniz ama benzine zam geliyor diye önce gerilip ardından derin bir nefes alıp sonra da hayatına devam eden bizler elektriğe gelen zamlara karşı neyapacağız....(Aslında devamı var ama sizi şuanda gereğinden fazla sıkmak istemiyorum.Devamını ilerleyen zamanlarda mini linklerle getireceğim.)

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler