19 Mart 2012 Pazartesi

Evimizin yeni üyesi

 Dün alışveriş yaparken dedimki alayım bir çiçek evime renk gelsin:) Aslında bir kaktüs düşünmemiştim ama okadar güzel görünüyorduki onu almalıyım dedim :) biryerlerden başlamış oldum hiç değilse:) Bugünde dedim ki saksını azıcık değiştireyim ve aşağıda gördüğünüz gibi biraz kapladım azıcık süsledim,çok sevimli birşey oldu :) zaten öyleydi :)

Not: Bundan sonra ara ara sosyal sorumluluk bişeyleri yazacağım. Kendini bilen, seven,sevilen,dünyaya saygı duyanlara değil ,sözüm diğerlerine.
       "Bir insan olarak bu dünyada nefes aldığınız kadar,diğer varlıkların nefes alışına saygı   duymalısınız."

4 yorum:

sıyırtık dedi ki...

Şirin olmuş.Adı var mı?:)

funda baltaci dedi ki...

henüz yok, yakışacak bir isim bulamadım hımm ben biraz daha düşüneyim:)

Mr.E dedi ki...

Güzel hareketler bunlar :)

funda baltaci dedi ki...

:) renklensin dünya :P

merak ettim diyenler