28 Şubat 2012 Salı

Yeni koltuğum ile

Haftasonu -reklam zamanı- Koçtaş'tan bir adet koltuk aldım ee tabiki onunla beraber saçmasapan bir iki şey daha aldım ki birkaç şeyin ölçüsünü bilseydim üç beş şey daha alabilirdim :) İşin şakası tabi, güzel birkoltuk, bir takım saatçi tornavidası-her eve lazım- iki adet düzenleme kutusu,bir paket koltuk tabanları için keçe. Bu gün gelip koltuğu kurdurlar.Ben de düşündüm ki ne zamandır aklımdaydı yastık gibi bişeyler boyamak istiyordum, akşam akşam kalkıp bu aşağıda gördüğünüz 40x40cm kumaşı boyadım-not: aslında aşağıdaki 40x40 değil-gerçek boyut fotoğrafları bitince eklerim, zaten henüz bitirmedim. En son ortaokulda boyama yapmıştım ne zor birşeymiş hiç böyle hatırlamıyorum.Tabi kumaşın da bu zorlukta katkısı var,sağolsun boyayı içine çeke çeke bitirdi.
Bu yastığın bir de gece tasarımı olacak.Onu da bitirince eklerim artık.

4 yorum:

Mr.E dedi ki...

yürüyedur mimar :)

funda baltaci dedi ki...

Mimarlık adına elimi kıpırdatmıyorum, ama uğraştığım şeylere bak:P dediğin gibi yürüyeyim ben:)

Mr.E dedi ki...

Yürüyedur derken yürü be..durmak yok devam!! demek istemiştim ben :D

funda baltaci dedi ki...

hehe anlamıştım onu da yaa merak etme :) yürüyorum ben bu akşamda Gece'yi hazırlamış olurum inşallah :P

merak ettim diyenler