23 Şubat 2012 Perşembe

Masala devam...

Wauww busefer çok hızlı ilerliyormuşum gibi hissettim :) tabi bunun iyiliği kötülüğü tartışılabilir...
Aslında bu kukla şanslıymış diyebiliriz. Onun eklemlerini çokzaman önce hazırlamıştım ama hala birşeylerin eksik olduğunu düşünüyordum.Eklem  hareketlerinin tam olmasını hedeflemiştim ve eksiklik tamda buradaydı.Hatırlarsanız daha önceden   "Yeni kukla-Mekanik model" diye bir paylaşımım  olmuştu. Buna göre ilerleyip lastik eklemeler yapınca geriye sadece  gövdeyi kaplamak kaldı :)                                                        





4 yorum:

Mr.E dedi ki...

imir imir imreniyorum sana şu an :D

funda baltaci dedi ki...

Eklemleri gördün dimi, imrenirsin tabi :) ama o eklemler yüzünden ellerim kesik kesik :) neyse gene de değer sanırım, darısı başına sayın imir imir imrenici insan :)

evellean dedi ki...

Create a doll - it's almost like the creation of human;)
You have a very interesting job and I like to watch the process and results)

funda baltaci dedi ki...

Actually it's like a mechanical art,you can create your own doll. This is my third puppet and I learn something new with each puppet:)

merak ettim diyenler