6 Ekim 2011 Perşembe

Elma kadar tatlı herşey

Buaralar hiç birşey ekleyemiyorum, araştıramıyorum, paylaşamıyorum dolayısı ile mutsuzum ama nedeni şuki: Yeni evime taşınmakla meşgulüm :) Boya badana, temizlik,yerleşme derken resmen kendimi unuttum.Dün gece 11e geliyordu dinlenmek için oturayım artık dediğimde :) Ama güzel oluyor.Tabiki herşey yavaş yavaş, napalım ayağımızı yorganımıza göre uzatacağız. Salona koltuk lazım, eski perdelerin değişmesi lazım,yer kaplamalarını yenilemek lazım ve liste böyle uzayıp gidiyor. Ev hediyesi soranlara bana bir koltuk alın diyorum ama şimdiye kadar beni takan olmadı:) nevar yani alsanız :P şaka şaka perde alsanız yeter :P
Aaa buarada Aslı evlendi ve artık yeni ev arkadaşım abim :) Sanırım iyi bir ev arkadaşı olacak şimdiden her işe koşturuyor,temizlik bakımından bir okadar titiz. Sevdim ben yeni ev arkadaşımı:) Neyse işlerimi hale yola sokunca yazmaya devam edeceğim haberiniz olsun :)

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler