10 Ekim 2011 Pazartesi

Elektrik süpürgesine çektiklerimize dikkat edelim!!

Düşünsenize: evinizde yalnız değilsiniz, dışarda yalnız değilsiniz çünkü heryerde varlığını bildiğiniz aynı sizin gibi hayatlar yaşayan tek boyutuyla farklı yaşamlar var.Tamam hayaller kurmayı bir yana bırakalım,bunu hiç değilse görselliği ile hayata yansıtmış insanlar var.Bunlardan biri twitterdan takip ettiğim LITTLE PEOPLE blogu.Sanırım oldukça zor bir sanattır, onları minicik minicik işliyeceksin sonra bir de tam onlara göre bir kompozisyon hazırlayacaksın. Açıkcası beni cezbeden bu kompoziyonlar:) Çim biçme makinası ile portakal biçmenin hayali çok yaratıcı geliyor bana, ayrıca çok da eğlendirici.



Buarada böceklerden pek hoşlanmam iyiki ne onlar bizim kadar büyük ne de biz onlar kadar küçüğüz.Buarada konumuza yakın ama bir okadar uzak bir klip eklemek istedim bu sefer:) minicik farklı yaşamlar için MOBY-in this world


not: portakal resmi istanbuldan gönderildi :) teşekkürler tekrar:)

5 yorum:

Mr.E dedi ki...

Güzelmiş bunlar sağol paylaştığın için :)

funda baltaci dedi ki...

:) Ben bir dalga kokusu alıyorum ama görmezden gelerek diyorumki; beğenmene sevindim :)

Mr.E dedi ki...

Dalga mı? o kadar tilt-shift fotoğraf çekip herşeyi minyatürize etmeye çalışan biri olarak bununla niye dalga geçeyim? :D

funda baltaci dedi ki...

tamam inandım:) ozaman sana bikaç mini insan hazırlıyım tabi başarabilirsem, sonra kompoziyonlar senden :)

Mr.E dedi ki...

Anlaştık :)

merak ettim diyenler