30 Mayıs 2011 Pazartesi

fimo ve küçülen kağıt

Hala küçülen kağıdı anlayabilmiş değilim.Anlayanlar beri gelsin. Fırına koydum, dakka bir gol bir hemen küçüldü diyebilirim.Paketin üzerinde tekrar tekrar pişirerek şekil verebilirsiniz yazıyor ama korkuyorum deneyemedim.Benimki şekil almaz çıldırtır bir de. Neyse gördüğünüz 4 adet küpe olarak tasarlanmış pişmiş küçülen kağıt parçaları gerçek birer bir küpe olmayı-prenses olmak gibi bir cümle-bekliyordu ki hepsini yere düşürerek bir tanesini kaybettim.Artık bir takım daha yapılacak kaçışı yok.

Yukarıda gördüğünüz fimo tasarımı ise henüz bitmedi.Yani pişti falan ama anlaşılan o ki ben bu fimoyu da anlamamışım.Şimdi pişti pişmesine de 130santigrad derecede 15 dakika değil 45 dakika pişti ve hala bükülebiliyor ,tabi çok büyük kuvvet uygulamadım ama ne biliyim taş gibi olmasını bekliyordum.Bu tasarımı kolye olarak hazırlamıştım ama aerodinamiği boyuna pek uymadı acaba büküp bileklik mi yapsam diyorum karar veremedim.Ama hoşuma gitti biraz daha ince çalışabilir isem ve bir de tam pişirebilirsem tam randımanlı bir çalışma olacak.
Siz nedersiniz? :)

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler