4 Şubat 2011 Cuma

Yeni biri

Öncelikle küçük bir reklam ve teşekkürle başlamak istiyorum.
Bu teşekkürüm "İzmir Alsancak Assortie" çalışanlarına-reklam cümlenin içinde gizli-dün alışverişim sırasında bana göstermiş oldukları güleryüz ve samimiyet için teşekkür ederim.Aslında alışveriş yapmaktan pek hoşlanmam hele mağaza temsilcilerinin benimle ilgilenmesi ordan kaçma sebebimdir.Ama dün hiç sıkıntı çekmedim.Tabi beni kendi halime bıraksalardı daha farklı olabilirdi ama bu şartlar altında bile büyük bir adım diyebilirim:)


Gezinirken dolaşırken kendimi kaybediyorum ve konu dışı yerlerde buluyorum kendimi.Pişman mıyım hayır:) Blogumun genel amacı kukla olsa da fikir alışverişi yapmadan duramıyorum.
Laçin Tenel bloglar arasında gezenirken tanıştığım yaratıcı,çok şeker-özellikle saç kesimine bayıldım-samimi cümlelerle blogunu hazırlamış yeni bir anne.
Yani aslında o eskiden beri varmışta ben yeni fark etmemişim.Eğer siz de "aaaa ben de bilmiyordum" diyorsanız ,bu linki bir ziyaret etmelisiniz.Alışverişkolikler için tüyolar,makyajkolikler için öneriler,yok ben sadece tasarlarımcılar için bir dolu şey:)


Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler