5 Ocak 2011 Çarşamba

Etkileyenler

http://www.imdb.com/title/tt0446755/
Ben bir film izledim ve hala etkisindeyim.Atamıyorum üstümden ,bu okadar ilginç ki kendime şaşırıyorum,filme şaşırıyorum Edward Norton'a ve Naomi Watts'a şaşırıyorum. İki gece önce saat 23.00 gibi kanallarda dolaşırken - genelde o saatlerde gözlerim kapanmaya başlar-duvak diye bir filme denk geldim. Aslıya bir bak bakalım konusu neymiş dedim ve izlemeye başladık(!) Aslında başladım çünkü bir baktım Aslı uyumuş:) Kafamdaki uyumalısın sabah iş var seslerini bastırıp izlemeye başladım. Normalde Edward Norton'dan pek haz etmem yani aman olsada olur olmasada olur ki başka biri gayet güzel oynayabilir bu rolü derken bu filmde tam tersi oldu. Bu filmde gerçektende hakkıyla o olmalıydı. Hareketleri rol değil gerçek gibi bütünleşmişti filmle ve film bittiğinde saat bir buçuktu. İyiki izlemişim dedim kendime. Size de öneriyorum buyüzden. Filmin Türkçe adı Duvak niye böyle çevirmişler bilmiyorum ama size iyi seyirler:)

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler