21 Aralık 2010 Salı

Hayatı ben de takip ediyorum:)

Türkçesi: BAŞIMIZA GELENLER


Bu güzel filmi dün süpsüper arkadaşlarımla izledim. O kadar eğlenceliydi ki size tavsiye etmeden olmaz dedim ve aşağıda gördüğünüz linkleri ekledim. Josh Duhameli bir çoğunuzun bildiğini varsayarak iyi bir oyunculuk çıkardığını söyleyebilirim. Katherine Heigl ayrı bir insan gözümde,bir çok filmine gittim ve gerçekten hepsinde süper performanslar sergilediğini söyleyebilirim. Film romantik komedi tadında;eğer sevgiliniz varsa beraber gidip gayet güzel keyif alabileceğiniz, yalnızsanız ama bir sürü kız arkadaşınız varsa beraber gidip allahım bana da bir sevgili lütfen diyebileceğiniz ,ya da benim gibi yalnızsanız ama çok sevdiğiniz bir çift arkadaşınız varsa ve sepet gibi onlarla giderseniz ; ee bunlar zaten sadece filmlerde olur diyebileceğiniz eğlenceli bir film.
Not: Böyle güzel bir ufaklığı başka bir filmde göremezsiniz haberiniz olsun,performans tam puan,sevimlilik tam puan,ağlama kabiliyeti paha biçilemez:)
http://www.youtube.com/watch?v=mqzjDrrZIdE

http://www.imdb.com/title/tt1055292

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler