26 Kasım 2010 Cuma

1 buçuk ay olmuş :(



Neredeyse bir buçuk aydır hiç birşey yazmamışım utandım kendimden:( blogum için ilk hissettiklerim geldi aklıma,sonra da koştum geldi işte:)
Bu zaman zarfında ne yaptım hatırlamıyorum, sanırım çok çalıştım, çok koşturdum, çok televizyon izledim.
İlk olarak her haftasonu menemene ailemi ziyarete gittiğimi biliyorsunuz, bazen önemli şeyler oluyor ya da kendime zaman ayırmalıyım diyorum ve ya gitmiyorum ya da bir gün sonra gidiyorum. İşte bunlardan birinde dedim ki kendime ayakkabı alayım: indim "Kemeraltına" daldım sokaklara, normalde olsa -yani bundan 8 sene önce izmire ilk geliş yıllarımda- kesinlikle kemeraltının ara sokaklarında dolaşmazdım. Neden diye sorarsanız kaybolmuşluğum çoktur. Ama bu sefer bırak korkmayı gir şu sokaklara dedim ve yavaş yavaş gezmeye başladım. Bir baktım Craftsy bujiteri :S vauvvv ben de bu anı bekliyordum dedim girdim içeri.(Bilmiyorum duymadım diyenler için: http://www.craftsy.com.tr/ ) herşey vardı içerirde, çocuklar gibi şenim gülüşümle tüm raflara baktım.
Aldıklarım:
1 adet seramik oyma takımı( kuklalarım için)

1 adet 100 kat vernik( resin) (çok merak ettiğim için)

1 adet tutkal(Arayıp arayıp bulamadığım için)

Birde minik cam taşlar aldım. Ordan çıktım yine kafamı döndürüp bir baktım ki manifaturacı-hala kelime anlamını tam olarak kavrayabilmiş değilim- hemen orayada girdim ama bu sefer araştırma ziyareti sebebiyle girdim bir siyah kurdale alıp çıktım. İçeride okadar güzel malzemeler vardı ki kendimi zor durdurdum, durdurdum diyorum çünkü harcaya harcaya elimdeki birikim suyunu çekmişti hemde evdeki malzemelerim öylece durup dururken yenisini almıyım önce evdekileri kullanayım diye düşündüm. Ama adres aklımda,kartlarını da aldım zaten kaybolursam sora sora giderim ne olacak:)

Oradanda karşıyaka gidip beğendiğim ayakkabıları aldım ve yine menemenin yolları taştan düştüm yollara:)

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler