23 Eylül 2010 Perşembe

Yeni bir yüz buldum


Hala yeni bir kuklaya başlamadım ,yani evet araştırmalar içerisindeyim ama şu insanın içindeki "ay ben yapamayacağım galiba " duygusunun üstüne çıkmak zaman alıyor.Deneyerek, öğrenerek, araştırarak, dokunarak diyorum ; ilerliyorum, başlıyorum ve GÜM!!! ben en iyisi mi biraz ara vereyim diyorum ve haftalar geçiyor.Sanırım kişisel yapım bu ,birşeye başlarken ben aslında hep korkuyorum, mimari hayatımda da böyle.Mesela : projeyi ilerletebiliyorum ama bana baştan bir proje çıkar deyin,hadi bir deyin; işte ben o anda kitleniyorum.Genelde bunları yatmadan önce düşünürüm-sanırım herkes böyle yapar- hayatım nasıl olacak bir iş seçtim ilerliyor muyum,hobilerim var neden oturup dizi izliyorum,şöyle bir bina mı yapsam,yok en iyisi ertelemek; aslında sonuçu herzaman biliyorum ama genelde farketmiyordum-aaa nasıl farkedemezsin diye sormayın- insan kendinde olan eksikleri farkedemiyor işte.Benim de bir gün günüm gelecek diye bekliyor gibiyim, ne dersiniz gelme ihtimali var mı? ;)
Sürekli araştırmalar yapıyorum diyorum ya, işte yukarıdaki linkte onlardan biri nekadar görsel doygunluğa ulaşırsak okadar büyük başarılar elde edermişiz gibi geliyor ve ne buluyorsam sizinle paylaşıyorum :) Umarım siz de benim kadar keyif alırsınız.

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler