3 Haziran 2010 Perşembe

Sevimli Troller

Şüküfeden sonra jubilemi yapmış kenarıma çekilmiş gibi görünebilirim ancak işin aslı o değil,kuklalara tabiki devam ediyorum: malzeme temini,kumaş temini,internet araştırmaları, hatta küçük eller bile yaptım ama şimdilerde daha önemli bir işim var.
Acaba nedir nedir derseniz: Kına sepeti yapmak:)
Malum yaz aylarına girdiğimiz bu aylarda düğünler artıyor tabi diğer düğünler pek umurumda olmasa da iş arkadaşımınki umurumda olmak zorunda:) Bende bir kına sepeti istedi bende tamam dedim ama ağustostaki düğüne yetişecek bir sepet için başımın etini bugünden yiyeceğini ben nerden bileyim:)
Gelin kısmı nazlı olur,tez canlı olur diyorum ve gelecek günlerde sepetimizin resimlerini bloguma koyacağımı belirtiyorum. Not: İş tabiki kına sepeti ile kalmıyor;avuçlarına kına yakılınca öyle eldiven takamazmış o başka birşey istiyormuştan yola çıkarak kurdeleler ile yuvarlak yoyoların üzerine çiçek yaptım altına yine kurdela ile bağlama bölümünü yapıp üstünede inciler kondurup hediye ettim:)
Bu kadar kına konuşmasının üzerine Troll'ü umarım beğenmişsinizdir.
bu güzel troll'ün size yol göstereceğini umuyorum:)




































Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler