7 Haziran 2010 Pazartesi

Başlamadan önce malzemeler

Malzemelerinizi aldığınız heryerde bulabileceğiniz bu 8li şekillendirme takımı genel olarak size yardımcı olacaktır.Yani bence küçük ölçekli çalışmalar için okadar da yararlı bir takım değil:) itiraf ediyorum:) Ama yine de elinizin altında olmasında yarar var.Aşağıda gördüğünüz takımlar bende de yok ama yapımlarının kolay olduğunu düşünüyorum.Öyle almaya falan gerek yok oturun evde bir tel birde artık nasıl bir malzeme olursa olsun kolay kavrayabileceğiniz çubuklar ile bu takımları kendiniz oluşturun.Bu takımın çok yararlı olacağını düşünüyorum.Bakalım ben de kolları sıvayıp bir takım yapsam iyi olacak.
Yalnız şu malzeme bulma işi canımı sıkıyor.Ben hergün işe gidip geliyorum o yorgunlukla eve gidiyorum haftasonları ailemin yanına gidiyorum derken hiç zaman kalmıyor.Ama şöyle bir kemer altına gitsem tel mi alıcam,çubuk mu alıcam sünger mi artık ne alıcaksam alsam.Şu hayattan biraz zaman çalsam çok iyi olacak.


Not:İzmirli olduğumu söylemiştim diye hatırlıyorum.Kemeraltına yabancı olanlar olabilir.Kemeraltı; Ankaralılar için Ulus gibi,İstanbullular için Eminönü gibi, hem muhteşem tarihi olan hemde herşeyi ve her malzemeyi bulabileceğiniz bir şehir merkezi.İzmire gelirseniz kemeraltını görmemezlikten gelemezsiniz:).

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler