1 Haziran 2010 Salı

Muhteşem kuklalar

Artık bu muhteşem çalışmalara kukla mı denir ne denir bilmiyorum ama onlar çok güzeller
Beğeneceğinizi düşündüğüm çok yararlı bir site.Siteyi biraz kurcalarsanız ki bence ingilizce bilmeye gerek yok tıklayınca açılıyor herşey, işinize yarayacak bir çok görselle karşılaşacaksınız.

Sanırım bu kadar iyi modeller yapmak için ya yıllarınızı vermeniz gerekiyor ya da modeli gözü kapalı bile yapabilecek yetenekte olmanız gerekiyor. Ben şimdilik yıllarımı verme şıkkını seçmek istiyorum.

Siteyi gezdikce nasıl malzemeler kullanabileceğinizi bu malzemeleri nasıl şekillendirebileceğinizi bulacaksınız.


Evet hali hazırda böyle muhteşem kuklalar yapamıyor olsam da şüküfenin çıkış noktası bu site olmuştur.


Türkiyede bu kadar çeşitli malzeme bulamayacağımız açık olsa da araştırmalarım devam ediyor.O gözlerden bende istiyorum.
Sizinle daha önce blackeyedsuzie nin internet adresini paylaşmıştım http://blackeyedsuzie.typepad.com/ dün gene sitesine bakarken ,sarah en çok sorulan sorular diye bir paylaşımda bulunmuş ve en çok sorulan sorular arasında bu gözleri nereden edinebiliriz sorusu var.Sarah gözleri kendisinin yaptığını söylemiş ve bu güzel bir fikir :resin diye bir malzeme vardı http://www.10marifet.org/ 10marifetin sitesinde konuşulan 40 kat vernikmiş diğer adı ,kabartma efekti veriyor diyebilirim.
Bence alınan göz resimlerinin üzerine resin uygulanarak elde edilebilir.Denemekte yarar var:)






2 yorum:

Turkish Jade dedi ki...

bana çok kızacaksın ama bu harika kadını sayende keşfetmemle şu kötü haberi okumam arasında birkaç dakika geçti sadece:

http://joannathomasdolls.blogspot.com/2010/05/hannie-sarris.html
çok üzücü, elinden bu kadar ölümsüz periler çıkan biri için böyle bir haber doğru olamaz sanki...

funda baltaci dedi ki...

Bugün tatil resimlerine bakıp ne güzel diye geçirmiştim içimden,hayat işte, gene de onu tanımak güzeldi ki eserlerini tanımanın güzelliği paha biçilemez.Kızılacak birşey tabiki yok sadece hüzün böyle eserleri bırakabilecek başkaları da olacak değil mi endişesi...

merak ettim diyenler