10 Nisan 2010 Cumartesi

model yapımı için en büyük adım

Kukla yapımını araştırmaya başladığım zamanlarda, bayağ uzun araştırmalardan sonra model yapımını tek tek tüm ayrıntılarıyla anlatan bir site bulmuştum ki keşke linkini saklasaymışım.Neyseki resimleri saklamışım.Bende şüküfenin kafasını yaparken bu model resimlerinden yararlanmıştım.
Tabi ben bazı yerlerde malzeme yetersizliğinden dolayı değişik yöntemler kullandım.
Strafor topum yoktu buyüzden gazete kağıtlarıyla yaptığım topun üzerinden devam etmiştim.
Not: http://www.kagitvs.com.tr/ ve http://www.idealpazar.com/ adreslerinde bulabilirsiniz.
Modelde gördüğünüz gözler Türkiyede olmadığı için onlar içinde farklı bir çözümüm olmuştu.
Ayrı bir malzeme ve boncuk ile iki göz yapıp kurumalarını beklemiştim.Aslında yeni yöntemler üretmek de güzel ama yurtdışındaki akrilik gözlerden Türkiyede de olsun isterdim:):)

Bütün bu model işlerini yaparken en çok yardımcı olacak elemanlar fimo hamur modelleme takımı ve parmaklarınız olacaktır unutmayın:):)
Ben efaplast hava ile kuruyan bir malzeme kullandığım için hafif ıslak elle daha rahat şekil verebilmiştim.


Bence artık hepimiz yeni bir modele başlayabiliriz ve kolay gelsin diyorum:):):)


2 yorum:

çağlayan dedi ki...

sayfanız çok hoş.Bu işe merak salan mimar muhendislerin olması pekde sevindirici.Belki ilginizi çeker diye bende size benim blogumu yoluyorum.Artık update etmiyorum ama eski halide ilginizi çeker diye ahmin ederim.

kolay gelsin


http://www.turkkukla.blogspot.com/

Çağlayan Sevinçer

funda baltaci dedi ki...

Blogunuzun girişi ,o başlıktaki resim; tam evet aradığımı buldum dediğim anda blog bitiverdi,update etseniz bence çok hoş olur diye bir ukalalık yapsam bu güzel bloga ayıp etmiş olmam bence,bunu bir düşünmelisiniz.

merak ettim diyenler