7 Nisan 2010 Çarşamba

+1.Aşama:yeni malzemeler yeni bir kukla


  • Blog tasarımlarına karşı zafer kazanmanın haklı coşkusu ile size internette yaptığım araştırmalar sonucu evet bende bir kukla yapabilirim deyip başladığım kuklamı tanıtmak istiyorum.İsmi "Kariyan" Başta siz onu bir bayana benzetememiş olabilirsiniz açıkcası amacım bir kız yapmakken nasıl buralara geldim bilmiyorum.

Kullandığım malzemeler:
  • Kafası için: EFAPLAST HOLZY 1000 GR BEYAZ (En güzel özelliği rahat şekil alırken,fırınlamaya gerek kalmadan hava ile kuruması,üstelik kuruduktan sonra zımpara yapabiliyorsunuz.) http://www.kagitvs.com.tr/ adresini gezerken buldum bu ürünü. Kağıtvs mağazasının izmirde olması da yerinde gidip görüp daha bir sürü malzeme ile tanışmamı sağladı.

  • Gözleri için: Seneler önce aldığım uzun bir kolyemi kestim(Not: kolyeyi yeniden birleştirdim sorun yok.)

  • Modeli rahat işleyebilmek için büyük mangal kibritlerinden kullandım açıkcası çok işe yaradı.
  • Modelin göz çukurlarını ve diğer ayrıntılarını işlemek için yine http://www.kagitvs.com.tr/ adresinden aldığım fimo model aletlerini kullandım.

Püf noktası: Tabiki bütün kafa için koca bir efaplast malzeme kullanmadım içi için önce gazete kağıtlarıyla oluşturduğum ve top haline getirdiğim bir dolgu malzemesi kulladım.Bu gazete topunun dağılmaması içinde onu şeffaf koli bandı ile sardım.En son olarak efaplast malzeme ile kapladım.

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler